czwartek, 27 grudnia 2012

prologue.




@AlwaysValerie
'Piękny widok pięknego miasta'


@1Debreu
'A ja widzę to samo tylko piętro wyżej'

@AlwaysValerie
'nie chwal się'

@1Debreu
'babcia zrobiła twoje ulubione ciasto, zapraszam ! btw. przy okazji możesz wziąć swój słownik od ang.'

@AlwaysValerie
'już wstaję z krzesła. ale.. po jaką ci mój zajebisty słownik?'

@1Debreu
'ponieważ wpadłam na świetny pomysł, iż napiszę list do 1D!' 

@AlwaysValerie
'jeju, a ty znowu o tym.. '

@1Debreu
'a ty znowu narzekasz.. może kiedyś się do nich przekonasz.'

@AlwaysValerie
'raczej bym na to nie liczyła.'

@1Debreu
'w takim razie poradzę sobie sama'  

@AlwaysValerie
'to se radź'

@1Debreu
'tylko napiszę "PS. sory for my mistake but my friend is monkey" '

@AlwaysValerie
'czekaj, czekaj tutaj jest błąd!'

@1Debrau
'a widzisz. jednak potrzebuję twojej pomocy'

@AlwaysValerie
'dobra.. ale to jedyna rzecz, związana z nimi na którą się zgadzam'

@AlwaysValerie
' i w zamian za to. należy mi się drugi kawałek ciasta!' 








witamy na naszym nowym blog'u, pisanym przez @justgivemelovee & @xAniua. założyłyśmy tego blog'a ponieważ kręci nas Francja oraz One Direction. pomysł wpadł spontanicznie i został wymyślony przez NANCY. mam nadzieję, że owa historia Wam się spodoba i będziecie chętnie śledzić losy naszych bohaterów. jeżeli chcecie być informowani o nowych rozdziałach, w zakładce SPAM możecie zostawiać jakiś kontakt do waszej osoby. w zakładce CAST są bohaterowie.

do napisania, xx

3 komentarze:

  1. prolog, powiem szczerze ze mnie zaciekawił. no ale to już kwestia przyzwyczajenia, wystarczą dobrzy autorzy opowiadania a już jest świetnie. :) czekam na rozdzial, @catchesmyeyes

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że bardzo fajnie będzie się czytać, już czuję,że będzie to zarazem miła jak i zabawna lektura, informujcie o nowościach ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba :) super pomysł, taki inny :)
    @aggaciaa

    OdpowiedzUsuń